Thuisreis.

9 juli 2017 - Nieuw Nickerie, Suriname

Onze lange bootreis achter de rug. Wel veel deining, was op de heenreis minder maar overleefd. Een mooi Noorwegen achter ons gelaten. Zeker de moeite waard om terug te keren. We gingen voor de mooie fjorden, berglandschappen, meren, leuke plaatsjes. Nou wij zijn zeker aan onze trekken gekomen. Een overweldigende ervaring, een aanrader voor iedereen. En wat een verrassing toen we vanochtend op de dek kwamen om van het uitzicht te genieten. Met vest en sjaal het dek op, meteen alles uitgedaan. Wat een weer en heerlijke temperatuur. Dat hebben we wel gemist. Maar met een paar dagen regen maar, zijn we toch veel buiten geweest. Als we in Den Bosch zijn, hebben we er 4400 km op zitten. Dan de bootreis naar Noorwegen en terug niet meegeteld. Het is mooi geweest. Op naar onze dochters en ons huis. Mijn verhaal uit deze blog ga ik bundelen en dan hebben wij een mooie herinnering aan onze vakantie in Noorwegen. Onuitwisbaar. Henk bedankt voor je gezellige reacties op onze verhalen en je adviezen wat betreft de drank. Het is goed gekomen. Minge, Colien en onze dochter Colien, Joop, Frans, Nicol en Margot ook trouwe lezers en leuke reacties. Gerda, Ans en Dorien misschien is Noorwegen een idee voor jullie, nadat jullie alles zo goed gevolgd hebben? Alhoewel sommigen al aangaven het te koud vonden. Maar voor de fietsers onder ons, Colien en Joep, Nicol en Jan, Frans, ik weet het niet. Temperatuur, regen en wind is toch niet echt aangenaam op de fiets. Op onze boot was één hele grote groep fietsers die van Oslo naar Parijs gingen fietsen. Nou dan starten ze in ieder geval met mooi weer. Wij nu op de Duitse snelweg, gaat sneller dan op de wegen in Noorwegen, jammer van al die wegversmallingen tot aan Bremen. Ik hoef niet meer naar buiten te kijken om al het Noorse moois te aanschouwen, nu alleen maar snelweg, auto's en wat groen. En een grote uittocht van politie vanuit Hamburg, vanwege de rellen rondom de G20 top. We zijn weer terug in de realiteit. Maar wij houden ons vakantiegevoel nog even vast! Tot in Den Bosch.

1. Minge:
    9 juli 2017
    Goed uitkijken jullie ,neem er de tijd voor hier is het zonnig en rustig ⭐️⭐️
  2. Colien:
    9 juli 2017
    Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's, Ingrid en Ton! Tot gauw in het Bossche!
  3. Margot:
    9 juli 2017
    Bedankt voor jullie verhalen en foto's! Welkom thuis!
  4. Henk van Balkom:
    10 juli 2017
    Welkom Thuis en wat waren het schitterende verhalen en foto"s
  5. Nicol:
    10 juli 2017
    Prachtig weer allemaal, met foto's!